כנס עסקים וטכנולוגיה – נטגב חורה

28/09/17
כללי
בתמונה רואים את קהל המשתתפים באירוע שהתקיים בנטגב חורה

אנחנו ברשת NETGEV מנסים לעודד את הקהילה שלנו לשימוש בכלים טכנולוגיים בעסקים ובארגונים אותם הם מנהלים או עובדים בהם. מתוך כך, יצרנו שיתוף פעולה עם חברת סדיל טק והמעוף לקידום עסקים קטנים ובינוניים. סדיל טק זו חברת תוכנה שכלל עובדיה הם מהחברה הבדואית, החברה מעניקה פתרונות טכנולוגיים לעסקים מכלל המגזרים.

ב 28/9/17, פתח את הערב בו נכחו למעלה מ-40 משתתפים יהודים ובדואים, מר דני מנהל הNETGEV בחורה. דני סיפר על הנטגב, על המטרה לגוון תעסוקה ולאפשר תעסוקה מרחוק דרך הקורסים והטכנולוגיה לעבוד מרחוק. דני שוחח עם המשתתפים על הקהילה שאנו בונים בכלל הרשת, והזמין את המשתתפים לקחת חלק פעיל בבניית האקו סיסטם בנגב המזרחי.

לאחר מכן, עלה מנהל מעוף רהט, מר ג'האד אלעוברה לשוחח עם המשתתפים על תפקידי המעוף בחיזוק העסקים הקטנים והבינוניים, על התקציבים שהמדינה מקצה וההכשרות שהמעוף מבצע על מנת לחזק את העסקים הקטנים והבינוניים בחברה הבדואית, יחד עם שותפים נוספים. ג'יהאד גם שוחח על השותפות של המעוף ורשת הNETGEV והזמין את המשתתפים לקבל את שירותי המעוף אצלנו בנטגב חורה.

את החלק העיקרי של הכנס הוביל מר אברהים אסענה, מנהל חברת סדיל טק. אברהים יחד עם מנהל הפרויקטים מר נאדר אלפיניש שוחחו עם המשתתפים על הפיתוחים הטכנולוגיים שיכולים לעזור לבעלי העסקים והיזמים, בניהול השוטף: בגיוס לקוחות, בשימור לקוחות, בניהול התקציב, ניהול תזרים המזומנים וגם שיטות נכונות לגביית הכספים (בצ'קים ובאשראי) דרך ממשקים פשוטים לשימוש שמגדילים את ההכנסות ומקטינות את ההוצאות השוטפות של העסק.
 
בסוף הערב המהנה, ערכנו הגרלה שבמסגרתה זכו 3 זוכים במערכות הטכנולוגיות של סדיל טק בחינם (!).
מקווים לעוד שיתופי פעולה,ניפגש בחודש הבא בכנס חינוך וטכנולוגיה.
תגובות פייסבוק
שינוי גודל גופנים